-
NP
Noah Poelmans
02-05-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) Good store full of American products that I wanted to try
(Original)
Goede Winkel vol met Amerikaans producten die ik wou uitproberen
-
Mم
Mohamed محمد Chamli الشملي
28-04-2025
★
★
★
★
★
-
CG
César G. Pérez
27-04-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) Special attention, very friendly workers.
(Original)
Una atención especial, muy amables los trabajadores.
-
fv
frans van orden
23-04-2025
★
★
★
★
☆
-
★
★
★
★
☆
(Translated by Google) I would like to share my experience following my visit to Delhaize last Saturday.
I was shopping with my 10-month-old grandson, just around his vegetable porridge time, which made him a bit restless. At the self-scan – which was very busy by the way – I was in a hurry. As a result, I accidentally double-scanned two products, for which I was fortunately helped by the staff.
After paying, I received a signal that my shopping cart had to be checked. Then I suddenly realized that I had forgotten to scan my strawberries. I immediately reported this to the employee. It is understandable that the manager is called in in such a case. I explained to her what had happened and fortunately she showed understanding for the situation.
However, I would like to say that this was a very unpleasant moment for me. I was really moved. The self-scanning system is useful when it is busy at the regular checkouts, but it also places a great deal of responsibility on the customer. Inattention - especially in a hectic situation - can quickly lead to misunderstandings. I understand that a lot of theft occurs, but it would be good if people who simply make a human error were also taken into account.
I hope this helps you, and thank you for your understanding on the spot.
Krista
(Original)
Ik wil graag even mijn ervaring delen naar aanleiding van mijn bezoek aan Delhaize afgelopen zaterdag.
Ik was samen met mijn kleinzoontje van 10 maanden boodschappen aan het doen, net rond zijn groentepaptijd, waardoor hij al wat onrustig werd. Aan de selfscan – waar het overigens erg druk was – was ik me aan het haasten. Hierdoor had ik per ongeluk twee producten dubbel gescand, waarvoor ik gelukkig vriendelijk geholpen werd door het personeel.
Na het afrekenen kreeg ik het signaal dat mijn winkelkar gecontroleerd moest worden. Toen realiseerde ik me plots dat ik mijn aardbeien was vergeten te scannen. Ik heb dit meteen gemeld aan de medewerker. Begrijpelijk dat in zo’n geval de manager erbij gehaald wordt. Ik heb haar uitgelegd wat er gebeurd was en gelukkig toonde ze begrip voor de situatie.
Toch wil ik meegeven dat dit voor mij een erg onaangenaam moment was. Ik was echt aangedaan. Het systeem van zelfscanning is handig als het druk is aan de gewone kassa’s, maar het legt ook een grote verantwoordelijkheid bij de klant. Onoplettendheid – zeker in een hectische situatie – kan snel voor misverstanden zorgen. Ik begrijp dat er veel gestolen wordt, maar het zou goed zijn dat er ook rekening gehouden wordt met mensen die gewoon een menselijke fout maken.
Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen, en dank jullie wel voor het begrip ter plaatse.
Krista
-
★
★
★
★
☆
(Translated by Google) It's good
(Original)
Het is goed
-
RD
Robby De Backer
21-03-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) Cool shop! Handy parking, wide selection and, most importantly, friendly staff! Always a smile and willing to help if you can't find something. I enjoy shopping here!
(Original)
Toffe winkel! Handige parking, ruim aanbod en, het belangrijkste, vriendelijke medewerkers! Altijd een lach en bereid te helpen als je iets niet vindt. Hier kom ik met plezier winkelen!
-
HE
Helga Erken
21-03-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) The last few weeks the butcher shop has really improved with lots of new and tasty things. Friendly employees and helpful asked a lady at the fresh chacuterie for a certain cheese and said will order it for Friday and had my order so that is good service
(Original)
De laatste weken is de beenhouwerij er echt op vooruit gegaan met veel nieuwe en lekkere dingen. Vriendelijke werknemers en behulpzaam vroeg aan een mevrouw aan de verse chacuterie voor een bepaalde kaas en zei zal het voor vrijdag bestellen en had mijn bestelling dus dat is goede service
-
aw
animal world belgium
10-03-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) Super friendly staff
(Original)
Super vriendelijke personeel
-
СД
Стефан Димов
08-03-2025
★
★
★
★
★
-
СД
Стефан Димов
25-03-2025
★
★
★
★
★
Perfect
-
pA
paulo Amado
01-03-2025
★
★
★
★
☆
-
RD
Renee DE LOUKER
18-02-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) Yesterday I went there for the first time
Super nice clean supermarket
Everything replenished and very wide range,
Congratulations
(Original)
Gisteren ben ik daar voor de eerste maal geweest
Super mooie propere supermarkt
Alles aangevuld en zeer ruim assortiment,
Proficiat
-
CB
Christophe Bellens
04-02-2025
★
★
★
★
★
(Translated by Google) I like to go shopping there, it is nicely decorated and you can find everything there very quickly and also a plus for people with diabetes, there is a large selection of sugar-free products so it is definitely worth a visit, I definitely recommend it
(Original)
Ik kom er graag winkelen het is er mooi ingericht en alles vind je er zeer snel en ook een pluspunt voor mensen met diabetes er is een grote keuze aan suikervrije producten dus zeker de moeite om eens langs te gaan ik raad het zekers aan
-
FS
Frank Schelfhaut
11-01-2025
★
★
★
★
★
-
FS
Frank Schelfhaut
26-04-2025
★
★
★
★
★
-
FS
Frank Schelfhaut
13-05-2025
★
★
★
★
★
-
JS
Johan Somers
04-01-2025
★
★
★
★
☆
-
★
★
★
★
☆
(Translated by Google) Very friendly cashier and helpful cashier assistance if they go looking for something for you. Fairly large range. Wheelchair accessible and spacious. Music can be left out for me.
(Original)
Zeer vriendelijke cassière en behulpzame kassa-assistentie voor als ze iets voor je gaan zoeken. Redelijk groot assortiment. Rolstoeltoegankelijk en ruim. Muziek mag van mij weggelaten worden.
-
TB
Tom Bosschaert
29-12-2024
★
★
★
★
☆